All garanti på ett sted
med Toyota!
Marthe og Per Christian bruker sin lokale Toyota-forhandler til alt som har med bilen å gjøre: – Vi får det «lille» ekstra
Gjør bilholdet enkelt med Toyota Asker og Bærum – all garanti på ett sted!
Hos Toyota Asker og Bærum blir vi møtt av blide ansatte som gjerne byr deg på en kaffekopp og slår av en bilprat, enten du er på utkikk etter ny bil eller har bilen din på service eller reparasjon.
– Vi scorer høyt på kundetilfredshet, og kundene er fornøyde med måten de blir behandlet på. Man blir ivaretatt på en annen måte enn hos andre merker, sier ettermarkedssjef hos Toyota Asker og Bærum, Dag Erik Haraldsen.
Gjengen her jobber hver dag for å gjøre bilholdet ditt så komfortabelt og avslappet som mulig. For deg som ønsker å kjøpe bil, og for deg som allerede kjører ny eller brukt Toyota, kan de også tilby en helt spesiell garantiordning - Toyota Relax.

"
Fordelen ved å bruke merkeverksted er at alt blir gjort i ett hus, du har ett sted å henvende deg, og du får tryggheten ved å bruke oss som kan det. Vi kjenner Toyota best, og du kan være sikker på at bilen blir vedlikeholdt på riktig måte.
Dag Erik Haraldsen, ettermarkedssjef hos Toyota Asker og Bærum
Trygg bil året rundt
Vi møter Marthe og Per Christian Fosse. Med to gutter på syv og fire år, kjærlighet for ski og sykling – og familie på Vestlandet, blir bilen godt brukt og legger bak seg mange mil i løpet av året.
– Jeg har alltid kjørt Toyota, og da vi fikk barn ønsket vi å kjøre ny bil fremfor bruktbil. Leasingavtalen vi fikk hos vår lokale Toyota-forhandler var midt i blinken for oss, forteller Marthe Fosse.
– Alt av servicer og vedlikehold er bakt inn i månedsprisen vår, og vi er veldig fornøyd med hele pakken Toyota tilbyr. De er gode på både pris og kundeservice, og ikke minst at vi kan være sikre på at bilen vår er trygg året rundt, sier Per Christian Fosse.

TRYGT: Per Christian og Marthe Fosse føler seg i trygge hender hos sin lokale Toyota forhandler, og skryter av forhandleren som alltid gir det «lille» ekstra.
Toyota Relax - en serviceaktivert garanti
Garantien Toyota Relax er faktisk helt unik. Med garantiprogrammet dekker Toyota kostnader for reparasjoner som utføres av et godkjent Toyota-verksted.
– Toyota Relax fungerer sånn at når nybilgarantien etter fem år er ute, så får du ett år til med garanti når du har tatt service. Dette får du i inntil ti år, så lenge du tar en service i året, forteller Haraldsen.
Økt verdi
– Så lenge du kan dokumentere at alt er gjort, øker du verdien. Når du har hatt service og vedlikehold hos oss, vet du at vi har folk som har tatt kurs hos importøren på hele systemet. Vi går inn og sjekker alle feilkoder. Det hender blant annet at det er kampanjer som ikke bilen blir kalt inn til, men som bare vi som er merkevareforhandler vet om, forteller Haraldsen.
Mer behagelig blir det ikke! Med dyktige mekanikere som har stort fokus på kvalitet og driftssikkerhet, kan du være sikker på at din Toyota er i de beste hender hos Toyota Asker og Bærum.
- Nybilgaranti på alle nye biler.
- 24 måneder Toyota Certified Plus garanti på de fleste bruktbiler.
- Originalservice som inkluderer markedets beste garantiavtale - Toyota Relax, veihjelpsprogrammet Toyota Eurocare og oppdatering av programvare gjennom Toyota Helsesjekk og Toyota Hybrid Helsesjekk.
- Forutsigbarhet og tidsbesparelse ved Toyota Express –service på 60 minutter.
- EU-kontroll og reparasjoner som utføres av spesialutdannede teknikere.
- Bilpleie, lakkforsegling og dekkhotell.
- Smart Repair – enkel reparasjon av småskader, bulker og riper.
- Ruteskift.
Visste du at
Autoriserte Toyota-verksted tilbyr
Forutsigbart
Familien Fosse benytter seg også av dekkhotell, og forteller at ved sesongskifte får de beskjed fra sin Toyota-forhandler. Da er det bare å reise innom og få på nyvaskede dekk, klare for en ny sesong.
– Det er så enkelt og forutsigbart, noe som er viktig for oss. De fikser rett og slett alt, forteller Per Christian Fosse med et smil.

I dag kjører Marthe og Per Christian en Toyota Corolla Hybrid Stasjonsvogn, men om kort tid er det den flunkende nye helelektriske modellen Toyota bZ4X de skal kjøre rundt i.
– Vi gleder oss veldig til å få ny bil, nå som ungene har blitt større blir det veldig bra med litt bedre plass, sier Marthe.
HELELEKTRISK: Snart mottar familien Fosse den nye Toyota bZ4X.
Gode ordninger
Familien Fosse bruker autorisert Toyota-forhandler til alt som har med bilen å gjøre, og forteller om hyggelige folk som ofte strekker seg langt for kundene.
– De yter veldig god service, og det er aldri noe problem. Det vet jeg at ikke bare vi, men mange setter pris på, sier Marthe.
At all garanti er samlet på ett sted hos Toyota bringer kundene enda nærmere sin lokale forhandler.
– Kundene våre bor fra Oslo Vest til Drammen. Det er kjent at Toyota-kundene er godt etablerte og voksne folk. Det vi ser nå er at det kommer en del nye kundegrupper, som kanskje ikke har like mye erfaring med Toyota. Toyota har alltid vært opptatt av å ha respekt for mennesker, og jevnlig kjøres det kurs og programmer med fokus på kundens beste. Disse holdningene er plantet fra bunnen av Toyota, og jeg tror kundene merker det, sier Haraldsen.
Dyktige og faglærte mekanikere på Toyota Asker og Bærum kontrollerer at bilen din er uten mangler og klar for nye eventyr.
Ved originalservice aktiveres Toyota Relax for ett år av gangen. Utfører du årlig originalservice hos Toyota Asker og Bærum kan du ha garanti inntil bilen din er ti år gammel.
De lokale mekanikerne på Toyota Asker og Bærum sørger for at bilen din forblir driftssikker.
Motiverte medarbeidere
Gjengen på Toyota Asker og Bærum jobber hver dag for å gi det lille ekstra til kundene. Motivasjonen er høyst tilstedeværende både i butikken og på verkstedet.
– Teamet mitt er en veldig stabil gjeng. De har høy utdannelse innen Toyota, og har jobbet med Toyota i mange år. Teknisk leder her på Rud har vært Norges beste mekaniker i NM. Vi ønsker at alle skal ha mye kompetanse, og derfor jobber vi kontinuerlig med kursing. Dette skaper også motivasjon blant de ansatte. I tillegg er det konstant utvikling i bransjen, så vi må sikre at kunden alltid har den beste servicen og kompetansen hos oss, forteller Haraldsen.

- Salg av nye person- og varebiler
- Salg av bruktbiler
- Verkstedtjenester: Service og reparasjoner, Eurocare, EU-kontroll, dekkhotell, Smart Repair, skade- og lakkverksted
- Avdelinger:
- Asker: Drengsrudbekken 4, 1383 Asker
- Rud: Olav Ingstads vei 7, 1351 Rud
- Lierskogen skadesenter: Drammensveien 277, 3420 Lierskogen