Skip to main content

Beklager ulempene

FORBEDRINGER: Informasjonssjef Gry Isberg i Ruter beklager ulempene passasjerer opplever. FOTO: RUTER
FORBEDRINGER: Informasjonssjef Gry Isberg i Ruter beklager ulempene passasjerer opplever. FOTO: RUTER

Informasjonssjef Gry Isberg i Ruter lover at selskapet skal ta tak i tilbakemeldingene fra passasjerene.

– Vi ser på alle disse tingene nå, og beklager de ulempene en del passasjerer opplever i forhold til de endringene som er innført. Kravet til universell utforming i nye busser er viktig slik at tilgjengeligheten til kollektivtrafikken gjelder for alle, også passasjerer med en eller annen form for funksjonshemning, sier hun.
– Vi har tatt tak i de tilbakemeldingene vi har fått fra våre kunder på de berørte linjene, og er i gang med å se på dette nå. Vi må derfor få komme tilbake til hva som eventuelt vil være aktuelt å gjøre i forhold til forbedringer, legger hun til.

Les flere artikler

Budstikka bryr seg om personvern og er ansvarlig for dine data. Dataene blir brukt til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.