Skip to main content
Hva mener du? Del dine meninger med Budstikkas lesere.
Send inn innlegg

Vy og service

Artikkelforfatteren er lite fornøyd med servicen til Vy da han skulle bestille billett fra Sandvika til Bergen.

FOTO: KARL BRAANAAS

Skriver nærmest i frustrasjon. Har vært på nettet og bestilt billetter for toget Sandvika/Bergen retur. Har fått bekreftelse på seter og betaling, men dette er ikke gyldig som billett sies det. Billetter må hentes på automat på Sandvika stasjon.

Kommer det, viser det seg at automaten ikke fungerer for å utstede billett. Ring telefon ###. Settes i kø som nr. 21 ved første forsøk og 17 neste gang. Etter ca. tre minutters venting har jeg rykket frem til 16. Altså muligens ca. en times venting. Jeg gir opp. Jeg har ikke Vy app eller smart telefon.

Vy er det første transport selskap jeg kommet over hvor ikke kan få printet ut billettene hjemme. Ikke noen god oppfordring til å reise med tog.

Bidra med dine meninger, både på nett og i papir.
Skriv debattinnlegg
Les flere artikler

Budstikka bryr seg om personvern og er ansvarlig for dine data. Dataene blir brukt til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.