Skip to main content
Hva mener du? Del dine meninger med Budstikkas lesere.
Send inn innlegg

Svar fra Telenor om manglende kundeoppfølging

– Vi er enige med deg i at dette ikke holder mål, skriver Camilla Amundsen i Telenor som svar på innlegget fra Tore de Flon fra Rykkinn om manglende kundeoppfølging.

– Vi er enige med deg i at dette ikke holder mål, skriver Camilla Amundsen i Telenor som svar på innlegget fra Tore de Flon fra Rykkinn om manglende kundeoppfølging.

Foto: Martin Fjellanger, Telenor

Kjære Tore. Tusen takk for ditt leserinnlegg 18. november der du belyste dårlig kundeoppfølging fra vår side.

Som du påpeker, har Telenor som en stor tv-, internett- og telefonileverandør et stort ansvar. Vi investerer årlig 5–6 milliarder kroner for å sikre, forbedre og robustifisere infrastrukturen i Norge. I tillegg jobber vi mye med å gjøre kundeopplevelsen bedre og sikre god oppfølging når det først oppstår feil.

Vi er veldig lei oss for at du ikke fikk god nok oppfølging da du opplevde en feil. Vi er enige med deg i at dette ikke holder mål. Det var godt å få bekreftet fra deg og våre systemer at dette nå er rettet.

Enten det er store og omfattende feil, eller lokale feil hos enkeltkunder er vi opptatt av å ta læring fra dette og iverksette tiltak for å forbedre oss. Dette kan jeg forsikre deg om at også er tilfellet ved din opplevelse.

Bidra med dine meninger, både på nett og i papir.
Skriv debattinnlegg
Les flere artikler

Budstikka bryr seg om personvern og er ansvarlig for dine data. Dataene blir brukt til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.