Skip to main content
Hva mener du? Del dine meninger med Budstikkas lesere.
Send inn innlegg

Frustrert over kundekontakten

Når vi ser på reklameinnslagene fra Telenor oppfatter vi at de har verdens beste, og hurtigste mobilnett. Vi får også forståelsen av at å finne igjen et glemt kosedyr på en buss, heller ikke er noe problem for telegiganten.

Men ønsker vi å komme i kontakt med Kundeservice hos Telenor er oppgaven omtrent håpløs. Her får vi bare beskjed om å taste et tall. Gjør du det, får du nok engang beskjed om å taste et nytt tall, slik forsetter det til du får den «hyggelige» beskjeden - eller vent på svar. Deretter får du musikk, uten å komme i kontakt med en kundebehandler. Når man har kommet i en viss alder, og ikke er i den såkalte appgenerasjonen, skal det ikke mye til å bli litt oppgitt.

Derimot er det en fornøyelse å besøke Telenor-utsalget i Sandvika Storsenter. For ikke lenge siden var jeg innom med for meg stort problem, mobilen virket ikke. 

Et lite tastetrykk fra unggutten som hjalp meg, løste alt. Mitt spørsmål var; - har dette noe med min alder å gjøre? – Nei, det har med at jeg visste hva du ikke visste. I tillegg til et hyggelig smil. 

For ikke lenge siden ble den omtalte mobilen byttet til ny og mer avansert utgave, selvfølgelig også med mange smil.

Bidra med dine meninger, både på nett og i papir.
Skriv debattinnlegg
Les flere artikler

Budstikka bryr seg om personvern og er ansvarlig for dine data. Dataene blir brukt til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.